Rejeneratif Frenleme Enerjisini Geri Kazanım Çalışmaları

Regeneratif frenleme sistemi günümüzde standart bir uygulama hline gelmiştir. Regenere edilen enerjinin büyük bir kısmı kullanılmakta, kalan kısmı ise frenleme resistörlerinde yakılmaktadır. Yakılan bu enerji miktarının doğru şekilde hesaplanabilmesi, bunun değerlendirilmesi için yapılacak ilave sistem maliyetlerinin değerlendirilmesi açısından büyük önem arz etmektedir.

Cer gücü sisteminin ve araç karakteristiklerinin regenere edilen enerjinin kullanılan kısmının arttırılmasını sağlayacak şekilde optimize edilmesi nasıl sağlanacaktır? SimuX yazılımının gelişmiş algoritmaları ile bu gerçekleştirilebilmektedir.

Yukarıdaki grafik yakılan regeneratif frenleme enerjisinin hattın nerelerinde yoğunlaştığı yerleri ve miktarlarını göstermektedir.